Kamis, 19 November 2015

Ephedra Alkaloid Vs Ephedra Extracts

Ephedra Alkaloid Vs Ephedra Extracts

Jika anda serius tentang kehilangan berat badan, anda pasti sedang menguji semua produk yang ada untuk menentukan yang mana satu adalah yang paling berkesan untuk anda. Anda mungkin telah mendengar tentang alkaloid ephedra dan ekstrak ephedra. Ephedra telah terbukti menjadi antara bahan-bahan yang terbaik dan paling berkesan yang membawa penurunan berat badan. Walau bagaimanapun, ia adalah bahan kuat yang tidak boleh disalahgunakan, dengan itu, peraturan FDA semasa terhadapnya. Anda mungkin keliru kerana terdapat makanan tambahan yang mengandungi alkaloid ephedra dan beberapa dengan ekstrak ephedra. Apakah perbezaan kedua-dua?

Apabila kamu berkata bahan adalah ekstrak ephedra, anda bercakap tentang produk yang mengandungi ekstrak sebenar dari pokok renek gymnosperm. Tumbuh-tumbuhan yang mengandungi ephedra boleh didapati di seluruh kawasan yang berbeza di seluruh dunia seperti di Amerika Selatan, Asia Tengah, Amerika Utara, dan Afrika Utara. Ephedra telah digunakan selama berabad-abad dalam perubatan Cina tradisional. Ia telah menjadi popular di kalangan orang yang gemar mengambil herba untuk merawat pelbagai bentuk penyakit.

Ephedra boleh membawa peningkatan kepada tiub bronkial dan saluran pernafasan. Bahan ini telah terbukti berkesan dalam memberikan pelepasan atau merawat selsema biasa, rinitis alergi, asma, dan demam alergi. Selain daripada mereka, ephedra boleh membawa thermogenesis, satu proses yang menjadikan badan menghasilkan haba yang lebih dalaman. Apabila terdapat haba dalaman yang lebih besar, kadar metabolisme dibangkitkan supaya membakar lebih lemak dan menukarkan kalori kepada tenaga yang berguna dipertingkatkan.

Pentadbiran Makanan dan Dadah telah mengharamkan penggunaan ephedra kerana kesan buruk logik dan mungkin untuk orang yang mengambil bahan itu terlalu lama. Oleh itu, adalah sangat jarang untuk mencari dan membeli makanan tambahan berat badan dan produk yang mengandungi ekstrak ephedra dalam bahan-bahan mereka, walaupun masih ramai apa-apa komoditi penurunan berat badan.

Sebaliknya, alkaloid ephedra, lebih dikenali sebagai ephedrine, adalah bentuk suci ephedra. Mereka boleh menjadi sintetik kerana ia mengandungi banyak bahan-bahan lain yang ditambah kepada ekstrak herba semula jadi. Dalam pasaran, gabungan itu juga dirujuk sebagai hidroklorida, sulfat, atau pseudoephedrine. Banyak pengeluar menggabungkan ephedrine dengan ekstrak teh hijau dan kafein untuk membuat produk mereka semula jadi.

Hari-hari ini, produk dengan alkaloid ephedra secara meluas dijual kerana ia tidak mengandungi ephedra tulen. Walau bagaimanapun, potensi dan kehilangan berat badan yang berpotensi tidak terjejas. Oleh itu, ia boleh disimpulkan bahawa alkaloid ephedra berkhidmat sebagai pengganti langsung untuk ekstrak ephedra. Isu-isu keselamatan yang terlibat. Produk dengan alkaloid ephedra biasanya over-the-kaunter supaya tidak ada keperluan untuk mendapatkan preskripsi daripada doktor anda untuk membeli mereka dari pasaran.

Ephedra adalah benar-benar yang kuat berat badan bahan. Ia boleh membawa penurunan yang ketara dalam berat badan secara keseluruhan. Jika anda berhasrat untuk menumpahkan keluar pound tambahan, anda harus melihat produk yang mengandungi bahan tersebut. Sekarang, anda mempunyai idea yang jelas tentang bagaimana ekstrak ephedra berbeza dari alkaloid ephedra. Anda kini boleh membuat keputusan yang baik dan bijak apabila membeli produk yang mengandungi salah seorang daripada mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar