Kamis, 19 November 2015

Tonsil Stones dan Sakit Telinga - Pemulihan semula jadi

Tonsil Stones dan Sakit Telinga - Pemulihan semula jadi

Tonsil adalah sama dengan struktur kelenjar yang terdapat di bahagian belakang tekak. Tonsil biasanya terdiri daripada limfosit yang mengandungi tisu yang melawan dan mencegah jangkitan. Oleh itu tonsil diketahui memainkan peranan utama sebagai sistem imuniti dan berfungsi dengan sangat banyak seperti jaring memerangkap virus dan bakteria lulus melalui tekak. Tetapi ramai doktor dan pakar-pakar perubatan berpendapat bahawa tonsil mungkin tidak begitu berkesan apabila ia datang untuk menjaga terhadap jangkitan tetapi boleh membawa kepada pelbagai halangan perubatan.

Tonsil mendapatkan diisi dengan celah dan nooks mana pelbagai zarah dan bakteria termasuk lendir dan sel-sel mati yang boleh terperangkap. Ini boleh mendapatkan ditukar di dalam formasi pekat putih yang seterusnya boleh mendapatkan keras dan calcified menyebabkan penyakit. Apabila penyakit adalah lebih kecil mereka mungkin menyebabkan gejala ketara tetapi jika mereka lebih besar dalam saiz mereka mungkin membawa kepada nafas berbau atau mulut berbau, sakit tekak, sakit telinga, serpihan putih, sukar untuk menelan makanan, bengkak tonsil dan sebagainya. Lebih kerap sakit telinga atau sakit bersama-sama dengan penyakit boleh menjadi tidak tertanggung.

Tonsil batu boleh mendapatkan ditubuhkan pada mana bahagian tonsil dan beberapa kali kerana laluan saraf yang dikongsi oleh kedua-dua, mereka boleh menyebabkan sakit telinga atau sakit walaupun batu itu adalah dari telinga. Rawatan untuk penyakit ini bergantung kepada jenis penyakit dan teruk. Batu tonsil yang tidak mempunyai gejala boleh pergi semua oleh diri mereka bahawa mereka tidak memerlukan apa-apa jenis khas rawatan. Orang-orang tertentu mengidap penyakit mungkin cuba untuk mengusir mereka dengan bantuan swab atau picks di rumah sendiri.

Orang lain mungkin cuba berkumur air di negeri panas bersama-sama dengan jus lemon atau cuka untuk mengurangkan kesakitan atau rasa tidak selesa yang disebabkan oleh batu-batu tonsil. Mungkin ada yang mengambil antibiotik untuk dirawat. Tetapi ia adalah lebih baik untuk mengelak daripada memakan antibiotik kerana mereka boleh menghasilkan kesan sampingan lain tergila-gila. Apabila batu-batu tonsil mempamerkan lebih gejala dan yang sangat besar mereka akan dibuang oleh pakar bedah untuk mendapatkan bantuan. Ia mungkin jenis yang sangat mudah untuk prosedur menggunakan ejen kebas ditadbir dalam negara. Pesakit, mengalami batu tonsil mungkin tidak memerlukan bius am.

Sesetengah orang mungkin mengalami sakit telinga selain daripada mempunyai sakit gigi dan sakit mata bersama-sama dengan penyakit. Keadaan ini bukanlah satu perkara baru kerana mereka boleh dilihat dalam ramai orang. Apabila penyakit atau jangkitan tonsil dilayan dengan baik, sakit mata dan telinga sakit mendapatkan berkurang dengan sendirinya.

Pemulihan Rumah untuk mengubati tonsil Stones

Pembedahan buah bukan sahaja boleh membawa kepada pelbagai masalah kesihatan selepas itu tetapi juga tidak datang pada harga yang lebih murah. Pembedahan juga boleh menghalang hari untuk aktiviti hari untuk beberapa ketika. Oleh itu, adalah dielakkan paling kerap. Malah, ada cara semulajadi dan terbukti secara saintifik untuk menghapuskan batu tonsil sehingga mereka tidak pernah kembali. Ia sama sekali tidak perlu untuk pergi untuk yang panjang, ditarik keluar pembedahan atau membazirkan wang anda pada semburan hidung mahal dan tablet. Mengikuti program langkah demi langkah yang akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk menghilangkan batu tonsil anda secara semula jadi dan memastikan mereka tidak pernah datang kembali! Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai program ini yang menjanjikan penawar semula jadi untuk batu tonsil dari [http://tonsilstones1.com]

Tidak ada komentar:

Posting Komentar